Höstmöte 2016 på Svarta Örnshuset

Halmstads Handelsförening hade höstmöte den 9 november 2016 på Svarta Örnshuset.

Efter mötesförhandlingar hölls två föredrag som ligger nära Handelsföreningens
engagemang:

" Moving on "
Pia Agmyr och Patrik Pook
samt

" Kulturstråk Nissan "
Simon Roos, Kulturförvaltningen

Efter en frågestund inbjöds till supé och utdelning av ekonomistipendier.

Stipendier2 2016

Stipenidiater 2016
På bilden: Fanny Baudlot, Gaston Rohaly, Daniella Larsson, Filippa Stare, Nellie Evald, Maria Pålsson, Viktoria Urfels.

Övriga stipendiater: Anne Bexell, Rickard Björkman, Amanda Blomdahl, Julia Borgström, Izabelle Bäckström, Carl Gustafsson, Nina Heljedal, Ebba Jadelind, Karin Jönsson, Robin Jönsson, Isabelle Kernich, Simon Kullgren, Carl-Johan Kullamn, Timothy Liljebrunn, My Lindersson, Måns Lindqvist, Fredrik Maasing, Sanda Müller, Björn Nilsson, Mattias Malik Nilsson, Matilda Näslund, Martin Persson, Daniel Tyskbo, Alexandra Uhrberg, Louise von Braun, Clara Voss-Lagerlund, Anna Ylander.